esmaspäev, 18. juuli 2016

Kuidas me siis ikkagi kohale jõudsime..

Vaatamata kõigele olen ma kohal😊😉😊

15.juuli õhtul istusin Tartus ning jälgisin uudiseid. Sain teada, et Türgis üritatakse läbi viia riigipööre ja segadus on suur. Öösel saime teada, et Atatürgi lennujaam on suletud. Lootsime, et siiski 16.nda õhtuks on olukord stabiliseerunud ning meie lend siiski toimub. Mida aga ei toimunud oli meie lend. Lükkasime siis piletid edasi 17.ndaks. Tallinna lennujaama jõudes avastas sõbranna, et tema pass on kadunud. Otsisime autost ning kohvrist, kuid tulutult. Nii siis sai suhteliselt ruttu selgeks, et tema meiega ei sõida. Mis seal ikka otsustasin, et mina lähen kuigi ühtegi tuttavat minemas polnud.  Lennujaamas kohtusime Laura ja Alexandriga, kes olid samuti sama projektiga Türki sõitmas. Läksime kolmekesi lennuki peale ja reis algas. Atatürgi lennujaama pidid meile vastu tulema 2 kohalikku, kui meie esmaseks üllatuseks neid ei olnud. Helistasin ning sain teada, et nad on tulemas kuid hilinevad. Ootasime siis lennujaamas. Nende jõudes võtsime takso, et sõita Bella Vista hostlisse. Taksojuht viis meid muidugi üldse teise Istanbuli otsa seega otsustasime võtta teise takso. Läbi seikluste jõudsime hostelisse.
  Valisime endale konditsioneeriga toa ning jätsime asjad tuppa ja läksime linnaga tutvuma. Näha oli Türgi lippudega inimesi tänavatel . Nad olid õnnelikud ja tähistasid võitu. Liikusime mööda kesktänavat. Seal oli palju politseinikke kellel olid käes ka relvad.
Öine elu on siin ikka ulme. Jalutad linnapeal ja mingi hetk jookseb sinu juurde poisike pärjaga ning üritab oma kutsika silmadega seda sulle maha müüa iga hinna eest.
Tänavatel on härrased ning kutsuvad kõiki kluppi kuna sisenemine on tasuta. Meie omakeskis leidisme, et ilmselt ikka mingi konks on ja sisse vaatama ei läinud.
Lõpuks oli kell 4 hommikul ja me otsustasime tulla ära hostelisse ning magama jädda, et uuel hommikuk saaks linnapeale minna.

Kokkuvõttes oleme hetkel üli rahul oma valikuga siiski tulla. Vaatamata kõigile takistustele on senini kõik korras ja hästi.
  Ahjaa siin on muideks ropult kuum. Õhtul jõudes oli 27 kraadi ja me pidime ära sulama.