teisipäev, 19. juuli 2016

Kuidas ma aru sain, et ma siiski armastan Eesti toitu ❤

Heu heu 😊

Alustasime päeva kell 9 ning läksime hommikust sööma. Valikus oli tomat, kurk, juust, vorst, mingid vürtsikad õliga salatid, muna, soojad viineri rõngad. Noh seda nähes sain ma aru, et jah kõhtu vist väga täis ei saa.  Tõstsin siis endale ainult tomatit ja kurki kuna ma Türgi liha ei söö siis pean leppima köögiviljadega 😊 Tomatid ja kurgid on siin nii head Mahlased.
  Kogunesime kell 10 Infolaua juures ning läksime linna tuurile. Tegime väikse tutvumismängu kuskil pargis ja suundusime edasi.  Nii mõnus oli jalutada linnas, mis asub täpselt mere ääres. Õhk on nii soe ja siis on mere tuul, mis natukenegi jahutab.  Reaalselt me lihtsalt koguaeg tegime peatusi, et pildistada.
   Valges tundub linn üldse teistsugune kui eile õhtul pimedaga.  Nüüd on näha ka vanu ning lagunevaid maju. Kusjuures siin on lagunenud majad ning uhked majad kõik üheskoos, mitte nagu Eestis. Eestis on siiski välja kujunenud linnades rajoonid, kus ongi ainult värskelt ehitatud majad ning kuskil eemal viis vanemad ehitised.
  Tegime linnale väikese tiiru peale ja läksime tagasi hotelli. Hotellis tegime kerge kultuuride segunemise ning arutasime erinevate päevaküsimuste üle. Näiteks: ,,Kui sa saaksid muuta maailmas midagi, siis mis see oleks? Miks peaksid inimesed just sinu kodumaad külastama? Millega tegeled sa vabal ajal. " Jne.
 Ja siis kell 13.00 tuli kaua oodatud lõunasöögi aeg. Lootsin, et toit on hea ja saame kõhu täis, aga tegelikult pakuti ainult pelmeene mingi Türgi hapukoorega, mis maitseb pigem nagu hapupiim. Seega jälle ma süüa ei saanud.  Ja me nagu ei saanud aru mismõttes pole toidu kõrvale mingit salatit ega mitte ühtegi värsket köögivilja. Peale lõunasöök läksid enamus poodi, et puuvilju osta. Meie Lindaga  tulime oma tuppa ja tegime kerge powernapi😀
  Ärkasin lõpuks kell 17.45, mis tähendas et ma magasin kõigest 4 tundi maha 😃 Samal ajal kui teised käisid kuskil muuseumis. Ups😃
  Käisin kiirelt pesus ja liikusime poole seltskonnaga poodi õhtuks juua ja näksi ostma.
Saime teada, et siin kehtib samuti seadus, mis keelab müüa alkoholi peale kümmet. Minu jaoks oli see natuke imelik,sest siin on juu tegelikult nii palju turiste ja ööelu on ka korralik 😃
  Söögiks ostsin poest nektariine, sest ei looda enam hotelli toidule 😃  Tegin õige valiku, need on nii head Mahlased ja magusad.  Tänavalt ostsime ka põldmarju, mis olid samuti maitsvad.
Poest tagasi tulles istusime mere äärde kivimüürile.  Istusime, pildistasime, jutustasime, sõime ja maitsesime Alexi ostetud veini😃 Meie armas Linda läks hea pildi nimel lausa jalgadega vette lainete sisse 😃
Kell oli umbes pool 8 kui hakkasime hotelli juurde liikuma . Kella 8 ajal oli meil õhtusöök. Istusime kõik lauas ja ootasime 😊 Lauda toodi igaleühele  mingi kausike, mis sisaldas nn kastet. Minu arust oli see rohkem nagu hapupiim värske kurgi tükkidega. Seega ei maitsenud eriti hästi. See järel toodi lauda taldrik riisi. Jah seal ei olnud mitte midagi peale riisi. Ning viimaks toodi kauss mingi oasupiga kui seda nii võib nimetada.  Mõistsin, et täna õhtul söön ma ainult oma nektariine, šokolaadi ning arbuusi. Ahjaa laual oli arbuusi vaagen ka, mille eestlased suhteliselt kiiresti tühjaks tegid 😃
Peale söömist oli meil poolteist tundi aega ning siis hakkas Itaalia kultuuri õhtu.  Kuna itaallasi on meie seltskonnas ainult üks pidi ta õhtu üksi läbi viima. Ta sai sellega küll üli hästi hakkama, aga siiski oli kahju temast. 😊
   Peale kultuuri õhtut läksime kohvikusse vessut tegema. Kuulasime nii Türgi kui ka Eesti muusikat ja laulsime kõik koos kaasa. Üks türklastest oskab nagu hämmastavalt hästi lugeda eesti keelseid tekste . Palusime tal laulda ka Taukari segaseid lugusid ja ta sai sellega hästi hakkama😃 ja me kõik filmisime seda 👍
   Pool 1 otsustasime Lindaga tulla ära hotelli ja magama sättida.  Tänane päev oli super ❤❤